You've built your wall so high that no one could climb it

· Allmänt · 2 kommentarer

Denna veckan har gått fort. Skönt. Men helgen kan ju ta och sakta ner lite. Har inga planer för helgen mer än på söndag, då har vi våran sista match för säsongen. Tråkigt. Men får se fram emot nästa säsong istället! :}
 
Igår var jag och Ellie på turistbyrån och hämtade biljetterna till Bruno Mars i november! Ramade in dom för att jag inte ska tappa bort dom. Haha, det hade ju inte vart så kul. Sen tycker jag det blev ganska fint också. Så nu står dom jämte datan fint så jag ser dom typ hela tiden. Ska bli sjukt kul att se honom live! :}


 

Kommentarer
Har glömt..

Nej men gud vilken fin blogg du ha!! Är du intresserad av ett bloglovinbyte? Säg till när du följer mig så följer jag dig <3

Svar: Hahaha åh jag bara en kommentar?! här?! :o ja jag följer dig nu, följder du mig?
Ronja Andersson

2013-03-13 · 19:17:30
BLOGG: http://thereishope.blogg.se
Ronja

Testkommentar hahahaha hahahahahaha hahahahah hahah jksdn akn.l kmksd kndsfk kjfdk sdklf mlkjdf ksdlkf kdfk lmskf ädö sdsfk ndf dfj djfk fjkdsmf kdkf kdlkf lkdnf nfkl knf kd kfm kdm fk. :D

Svar: Testsvar hahahaha hahahahahaha hahahahah hahah jksdn akn.l kmksd kndsfk kjfdk sdklf mlkjdf ksdlkf kdfk lmskf ädö sdsfk
Ronja Andersson

2013-03-14 · 17:02:24
BLOGG: http://ronja.blogg.se



NAMN

EPOST {bara jag som ser}

BLOGG/HEMSIDA


Kom ihåg mig?
Trackback