Testinlägg bara så skit i detta


Allmänt, · 2 kommentarer

Efter matchen åkte vi till Knalleland och shoppade lite julklappar. Nu sitter jag här och fixar lite med bloggdesigner. En till mig själv och sen har jag hjälpt en i min klass som ska ha en hemsida till sitt UF. Men jag kan inte få till drop-downmenyn! Blir galen. Det är en meny som är drop-down och sen är det fyra som är vanliga länkar. Men två av dom länkarna fungerar inte! Vet inte vad som är fel, dom ser liksom likadana ut allihopa. Aja får väl göra om det för femte gången och se om det löser sig. 

Har förresten fått upp gardiner och en hylla i mitt rum nu. Så nu ska jag bara köpa mig en spegel och fixa elementskyddet. Sen är det nog HELT klart. Fotade rummet lite igår på morgonen och sen efter det satte vi upp allting. Haha så typiskt! Men jag ska försöka fota om imorn igen om jag hinner så jag kan visa lite :}


Kommentarer
En såndär testkommentar

Går det bra med designen?

Svar: Jorå, snart klar kanske.
Ronja Andersson

BLOGG: http://ronja.blogg.se
Anonym

Hej hej!

Svar: Hejsan!
Ronja Andersson




NAMN

EPOST {bara jag som ser}

BLOGG/HEMSIDA


Kom ihåg mig?
Trackback